CRM-plattformarna blir allt mer viktiga

De flesta affärsprocesser idag är digitala och molnbaserade. Möjligheten att samla in, underhålla och använda bra kunddata blir därför också större än någonsin. Det innebär i sin tur att företagens CRM-system blir de nya kärnsystemen och alltfler väljer att bygga sina processer runt dem.

De nya CRM-plattformarna bildar nödvändiga affärsprocesser och kommunikation med fokus på kunden. Marknadsföring, försäljning, beställning, handel, självbetjäning, leverans och kundservice. Allt i samma lösning – helt integrerad.

Så kan vi stötta inom CRM

Våra CRM-konsulter har expertis, processer och system som gör det lättare för ditt företag att helt enkelt bli mer relevant. Vi arbetar kontinuerligt med att kartlägga och utvärdera de olika CRM-aktörerna för att bygga och utveckla specialistkompetens inom de ledande plattformarna. Med oss kan du prata, bolla idéer och rådfråga om Salesforce, Microsoft Dynamics 365 och HubSpot. Vi guidar dig genom CRM-djungeln och hjälper dig hitta en väg framåt för ditt företag. Kontakta oss så berättar vi mer!

Vill du veta mer?
Mike Christiansen
Country Manager Knowit Experience CRM
Kontakta mig
Kontakta mig

Till toppen