Service Hub innehåller ett stort antal verktyg och funktionaliteter och vilka ni behöver och har tillgång till, baseras på HubSpots licensmodeller. Vi presenterar några av licenserna här nedan, men alla exemplen finns inte i alla versioner. Kontakta oss så hjälper vi gärna till med att identifiera era behov.

Funktionaliteter i Sales Hub-modulen:

Delad inkorg och dialog

Hantera och skala en-till-en-kundkommunikation via en delad inkorg som samlar konversationer från e-post, chatt, sociala medier med mera som är tillgängligt för delar av eller hela teamet.

”Ticket”-lösning

Logga kundfrågor som "tickets" som kan tilldelas medlemmar i teamet. Organiserat, prioriterat och spårat på en central plats.

Återkopplingar för bättre kundupplevelse

Ta pulsen på kundnöjdheten – använd digitala kundundersökningar för att samla in feedback som kan användas för att bygga en bättre kundupplevelse.

Automation och delegering

Automatisera kundserviceprocesser med skapande, delegering och eskalering av ärenden. Använd feedback som utlöser automatiserade e-postmeddelanden eller interna varningar till teamet.

Kunskapsbas

Samla kundernas vanligaste supportfrågor och tickets till en optimerad kunskapsbas med hjälpartiklar och dokumentation som kan indexeras i sökmotorer.

E-postalias för teamet

Skapa e-postalias för hela teamet som automatiskt omvandlar inkommande e-post till tickets eller interna varningar för alla teamet.

Livechatt på webben

Sätt upp en tillgänglig livechatt på webbplatsen. All dialog loggas naturligtvis i Hubspot för senare uppföljning.

Chatbots för avlastning och förbättring

Använd chatbots för att avlasta eller förbättra livechatten. Dirigera kunder till relevant hjälpdokumentation utan användning av mänskliga resurser.

Rapportering och mål

Mät effekten av kundtjänst med bland annat inbyggda rapporteringsverktyg som spårar användningsdata, volym, svarstid och kundfeedback. Det är också möjligt att ställa in rapporter om beräkningar relaterade till ett specifikt kundärende och rapporterna kan också visa om kundservicenivån (SLA) uppfylls.

Varför välja oss som HubSpot-partner?

Alla våra CRM-konsulter är HubSpot-certifierade med många års specialistkunskap inom CRM-implementering, support och rådgivning. Något vi prioriterar högt och som gör att du kan känna dig lugn och trygg med att vi har kunskapen som krävs. Inget projekt är för stort eller för litet. Vi stöttar med allt inom:

  • Insikt och strategi.
  • Design och användarupplevelse.
  • Teknisk uppsättning.
  • Skräddarsydda implementeringar och integrationer med andra system.
  • Innehållsproduktion.
  • Onboarding och upplärning.
  • Förvaltning baserad på fördefinierade mål.

Så arbetar vi tillsammans med våra kunder

Vi tror vi på tvärvetenskap. Därför består våra team som arbetar med content marketing, inbound marketing och HubSpot, av strategiska rådgivare, designers och utvecklare. Alla certifierade inom sitt specialområde. Varje kund får dedikerade resurser och kontaktpersoner som är tillgängliga för dem.

Flexibel och lättillgänglig kommunikation är viktig för oss, därför använder vi kommunikationsverktyg som Slack, Jira och Trello för planering och implementering.

Kontakta oss så hjälper vi dig!

Är du intresserad av att veta mer om hur HubSpot eller något annat CRM-verktyg fungerar? Eller kan vi hjälpa dig på något annat sätt? Tveka inte att kontakta oss!

Ta del av övriga HubSpot-moduler:

Vill du veta mer?
Kenneth Lyngshede
VP Client Relations - Knowit Experience
Kontakta mig
Kontakta mig

Vill du veta mer?
Mike Christiansen
Country Manager Knowit Experience CRM
Kontakta mig
Kontakta mig

Till toppen