CRM-system knowit

CRM-system har ett tydligt släktskap till andra etablerade strategier, verktyg och förhållningssätt inom försäljning och marknadsföring. CRM-systemet är ofta en viktig del i business intelligence-systemet och kunduppgifterna som matats in i systemet är en bra grund för fakturering, kundundersökningar och marknadsföring.

Detta gör att CRM-systemet kan vara anpassat för exempelvis fakturahantering eller kundservice, beroende på företagets behov. Ofta har större leverantörer applikationer anpassade för en mängd olika behov. De mindre aktörerna är ofta mer agila i deras sätt att utveckla sina produkter och låter kunden följa med på resan utan att behöva betala för uppgraderingar.

Markus Blomberg
Inbound Marketing Consultant
Kontakta mig
Kontakta mig

Jag samtycker till att Knowit hanterar min e-postadress och mitt namn i syfte att skicka efterfrågad information till mig. Ytterst personuppgiftsansvarig är Knowit AB. Vi lagrar information om dig så länge samtycke från dig finns. Du kan närsomhelst dra tillbaka ditt samtycke genom att kontakta oss. Behandlingen sker i enlighet med Knowits integritetspolicy.

Vill du att vi ska ringa upp dig?

Jag samtycker till att Knowit hanterar min e-postadress och mitt namn i syfte att skicka efterfrågad information till mig. Ytterst personuppgiftsansvarig är Knowit AB. Vi lagrar information om dig så länge samtycke från dig finns. Du kan närsomhelst dra tillbaka ditt samtycke genom att kontakta oss. Behandlingen sker i enlighet med Knowits integritetspolicy.

Tack! Vi kommer ringa upp dig så snart som möjligt!

Till toppen