Knowit bjuder in till presentation av delårsrapport januari-september 2023 den 25 oktober kl 10.00

Publicerad 17 okt 2023

Onsdagen den 25 oktober kl 07.30 publicerar Knowit AB (publ) delårsrapport för perioden januari-september 2023. Med anledning av detta bjuder Knowit till en presentation i en audiocast där vd och koncernchef Per Wallentin och CFO Marie Björklund kommenterar resultatet och svarar på frågor.

Rapporten kommer att finnas tillgänglig på https://www.knowit.se/ir/rapporter--presentationer/

Presentationen inleds kl. 10.00 och hålls på engelska.

Länk till audiocast: https://www.investis-live.com/knowit/6513eb176dedf60c00e55edd/hdrt

Telefonnummer till audiocast:
Sverige +46 8 5051 0031
United Kingdom +44 207 107 06 13

Andra internationella nummer finns HÄR

Pin: 43405119

Ingen föranmälan krävs. Efter presentationen kommer en inspelad version av sändningen finnas tillgänglig på https://www.knowit.se/ir/rapporter--presentationer/

För mer information, kontakta:
Annika Billberg, Investor Relations, 070-267 97 91, annika.billberg@knowit.se

Om Knowit
Vi är digitaliseringskonsulter och ett nordiskt powerhouse för framtidens digitala  affärsmodeller. Vår vision är att skapa ett hållbart och mänskligt samhälle genom digitalisering och innovation. Knowit stöttar sina kunder i den digitala transformationen och skiljer sig från andra konsultbolag genom en decentraliserad organisation och agila arbetssätt i kunduppdrag. Verksamheten är indelad i fyra affärsområden, Solutions, Experience, Connectivity och Insight, som erbjuder tjänster inom skräddarsydd systemutveckling, digitala kundupplevelser, internet of things, cloud, cybersäkerhet och managementkonsulting. Kompetenser från olika affärsområden kombineras ofta i kunduppdrag. Knowit grundades 1990 och har omkring 4 400 medarbetare, huvudsakligen i Norden, men även i verksamheter i Tyskland och Polen. Knowit AB (publ) börsnoterades 1997, och finns i dag på NASDAQ OMX Stockholm Mid Cap. För mer information om Knowit, besök gärna knowit.se.

Vill du veta mer?
Annika Billberg