Kenneth Lyngshede
VP Client Relations - Knowit Experience
Kontakta mig
Kontakta mig

Jag samtycker till att Knowit hanterar min e-postadress och mitt namn i syfte att skicka efterfrågad information till mig. Ytterst personuppgiftsansvarig är Knowit AB. Vi lagrar information om dig så länge samtycke från dig finns. Du kan närsomhelst dra tillbaka ditt samtycke genom att kontakta oss. Behandlingen sker i enlighet med Knowits integritetspolicy.

Vill du att vi ska ringa upp dig?

Jag samtycker till att Knowit hanterar min e-postadress och mitt namn i syfte att skicka efterfrågad information till mig. Ytterst personuppgiftsansvarig är Knowit AB. Vi lagrar information om dig så länge samtycke från dig finns. Du kan närsomhelst dra tillbaka ditt samtycke genom att kontakta oss. Behandlingen sker i enlighet med Knowits integritetspolicy.

Tack! Vi kommer ringa upp dig så snart som möjligt!

En kvinna sitter på soffan med en laptop och ringer  med sin telefon samtidigt

Sverige ska bli bäst på e-hälsa

Ganska snart ska Sverige vara bäst på e-hälsa. Målet kallas Vision E-hälsa 2025 där verksamheter ska få hjälp att utvecklas med individen i centrum. Vården och omsorgen ska använda de digitala möjligheterna och vara jämlik, effektiv, tillgänglig och säker.

För att lyckas måste teknik, yrkesgrupper, organisation och användare samverka. Knowit bygger nu organisationen där vi tillsammans med våra kunder levererar digital transofmration i hälso- och omsorgssektorn.

En kvinna sitter med sin mobiltelefon

Datadriven design ger lösningar man gillar

Varje dag använder miljontals människor kundcentrerade tjänster som Knowit utvecklat. Lösningarna kombinerar teknik som CRM, AI och digitala plattformar med datadriven design som skapar samordnade, relevanta och personaliserade kundupplevelser. Tjänster som blir populära för att de är utformade för att förenkla vardagen.

Patientresan är delvis digital

Digitaliseringen ökar förväntningarna hos användarna och påverkar alla som producerar tjänster. Tjänsterna för hälsa och omsorg måste göra att patienterna känna sig värdigt bemötta - med en trygg och säker hantering i alla led av patientresan. De digitala kontaktytorna behöver utformas så att de sömlöst ingår upplevelsen och stödjer omsorgen i det mänskilda mötet.

Till toppen