Reklam och kampanjer

- Reklam påverkar inte mig. Detta har du säkert hört en eller flera gånger. Ibland stämmer det. I andra fall, de som vi gillar att snacka om, är när varumärke, budskap, dramatisering och gemensamma åtgärder och noggran mätning möter definerade målgrupper. I klartext innebär detta att du träffar användaren med ett tydligt budskap som uppfattas som relevant, både i kanalen där den kommuniceras och vid den tidpunkt då den exponeras för allmänheten. Då fungerar reklam.

För att möta dessa kriterier behöver du ett kreativt team som förstår dramatiserande kommunikation via text och bild. Därtill behövs analytiker med insikter i olika målgruppssegment och vilka medier som fångar deras uppmärksamhet. Möjligheterna varierar mellan olika mediaytor, från storytellling i en 30-sekunders slot, till blixtsnabb omställning ett klick bort. Vårt svar är ett tvärvetenskapligt synsätt som bygger på nödvändiga insikter. Och grunden till detta är alltid en stark idé - det är grunden till all bra reklam.

Kenneth Lyngshede
Head of Business Development - Knowit Experience
Kontakta mig
Kontakta mig

Jag samtycker till att Knowit hanterar min e-postadress och mitt namn i syfte att skicka efterfrågad information till mig. Ytterst personuppgiftsansvarig är Knowit AB. Vi lagrar information om dig så länge samtycke från dig finns. Du kan närsomhelst dra tillbaka ditt samtycke genom att kontakta oss. Behandlingen sker i enlighet med Knowits integritetspolicy.

Vill du att vi ska ringa upp dig?

Jag samtycker till att Knowit hanterar min e-postadress och mitt namn i syfte att skicka efterfrågad information till mig. Ytterst personuppgiftsansvarig är Knowit AB. Vi lagrar information om dig så länge samtycke från dig finns. Du kan närsomhelst dra tillbaka ditt samtycke genom att kontakta oss. Behandlingen sker i enlighet med Knowits integritetspolicy.

Tack! Vi kommer ringa upp dig så snart som möjligt!

Till toppen