Barista som fixar kaffe.

Tillsammans med våra kunder använder vi erkända metodiker för kartläggning av arbetsprocesser. Både kundresan, tekniklösningar och arbetsinsatser ingår i analysen. När vi rekommenderar åtgärder för innovation kommer alltid kundperspektivet att väga tungt, men genom att inkluderar vår tekniska spetskompetens kan vi utveckla smarta och kostnadseffektiva lösningar som radikalt förändrar verksamhetens inarbetade sätt att jobba på.

Kenneth Lyngshede
Head of Business Development - Knowit Experience
Kontakta mig
Kontakta mig

Jag samtycker till att Knowit hanterar min e-postadress och mitt namn i syfte att skicka efterfrågad information till mig. Ytterst personuppgiftsansvarig är Knowit AB. Vi lagrar information om dig så länge samtycke från dig finns. Du kan närsomhelst dra tillbaka ditt samtycke genom att kontakta oss. Behandlingen sker i enlighet med Knowits integritetspolicy.

Vill du att vi ska ringa upp dig?

Jag samtycker till att Knowit hanterar min e-postadress och mitt namn i syfte att skicka efterfrågad information till mig. Ytterst personuppgiftsansvarig är Knowit AB. Vi lagrar information om dig så länge samtycke från dig finns. Du kan närsomhelst dra tillbaka ditt samtycke genom att kontakta oss. Behandlingen sker i enlighet med Knowits integritetspolicy.

Tack! Vi kommer ringa upp dig så snart som möjligt!

Till toppen