Ge serviceagenter insikt för att förstå sina kunder

Agenter med pålitliga verktyg kan stänga ärenden snabbare och förvandla alla förfrågningar till ökad varumärkeslojalitet. Ledningen kan hantera effektiva serviceteam med inbyggda dashboards och appar, med insikter som är baseradeartificiell intelligens. 

Hjälp kunderna med en självbetjäningsportal

Ge kunder tillgång till kundinformation, delade artiklar och steg-för-steg-instruktioner. Erbjud 1-mot-1-hjälp genom att inkludera chattstöd. Hjälp kunder att hitta de svar de behöver snabbt - på sina egna villkor och när det passar dem bäst. 

Prata med kunderna i deras digitala kanaler

Nå kunder i de kanaler de själva använder mest, inklusive SMS, chat och sociala medier. På det sättet är du alltid redo att stödja alla kunder i alla kanaler. 

Kundupplevelsen ökar med chatbottar byggda på artificiell intelligens inbyggda i Salesforce-plattformen. Kunder ska inte behöva slösa bort värdefull tid på att förgäves försöka nå kundtjänst. Med Salesforce Service-molnet ser du till att de kan kontakta kundtjänst på det sätt de föredrar - i den kanal de använder mest i deras dagliga liv. 

Lös flera supportärenden med Salesforce Field Service

Leverera snabbare, intelligent fälttjänst genom att ge alla tillgång till samma plattform, oavsett var de arbetar. Med Salesforce Field Service får sändarna tillgång till allokering och resursoptimering med hjälp av artificiell intelligens. Serviceagenter som arbetar hos kunden får tillgång till kunskapsdatabasen och mer – med eller utan internetåtkomst. 

Gör dina serviceagenter mer produktiva med AI

Dina serviceagenter blir mer produktiva med rekommendationer av artificiell intelligens på agentens arbetsyta. Skala service och ge kunden stöd via chatbot i realtid. 

Vill du veta mer?
Mike Christiansen
Country Manager Knowit Experience CRM
Kontakta mig
Kontakta mig

Till toppen