Ge er kundtjänst rätt verktyg
Ge er kundtjänst en fullständig översikt över all information om kunden så att de har den bästa förutsättningen för att kunna leverera god service.
Oavsett om ni vill delta i traditionell kundtjänst genom att svara på inkommande samtal och e-post eller om ni vill träffa kunder i deras favoritkanal som chatt, SMS, Facebook Messenger eller WhatsApp, erbjuder Dynamics 365 Customer Service lösningar för er.
Det viktigaste är att det är lätt för kunden att komma i kontakt med ert företag och att det är lätt för kundtjänst-representanten att få all relevant information om kunden så att de kan ge bästa möjliga hjälp.
Ge er kundtjänst de bästa verktygen för att se hur liknande ärenden har lösts med kunskapsartiklar, tidigare ärenden från samma kund och andra liknande ärenden. På detta sätt ger ni er kundtjänst de verktyg som de behöver för att hitta en bra lösning för kunden i linje med vad som har gjorts tidigare, och som överensstämmer med företagets policy.
Dessutom är systemet enkelt – lösningen hjälper medarbetaren och är inte ett hinder.