""

Dagens utmaningar

När varumärkeslojaliteten minskar och konkurrensen blir tuffare, ökar också värdet av att äga och dra nytta av den egna kunddatan. Som kund har man idag högre förväntningar på individanpassade, relevanta kundupplevelser och man imponeras sällan av anonym, bred marknadsföring. För att skapa givande och långvariga relationer med dina kunder behöver du täcka in alla delar av kundupplevelsen, från första intryck till återkommande affär. Det är här CRM kommer in i bilden.

""

Det här erbjuder vi dig

Vårt fokus ligger på datadrivna kundupplevelser och att utifrån analys av data hitta kreativa och effektiva sätt att använda den på. Dina kunder har idag ett kort tålamod. Om det du kommunicerar inte är relevant blir du snabbt avfärdad – och du har tappat en affär. CRM är en teknisk lösning, men i slutändan påverkas köparens beslut att agera eller inte av ditt kundbemötande. Vi anpassar kundupplevelsen så att dina kunder stannar kvar, handlar och återvänder.

""

Våra styrkor

Vi säkerställer att du når ut med rätt budskap till rätt person i rätt kanal vid rätt tidpunkt. Det gör vi genom att analysera kunddata, och utifrån det skapa relevant och riktad marknadsföring. Vi hjälper dig skapa en transparent, öppen, tydlig och långvarig relation med dina kunder utan att upplevas som tjatig. Med oss som partner ser vi till att du får nödvändig kompetens, processer och system på plats som gör det enklare för dig och din verksamhet att bli än mer relevant.

 

Här kan du läsa mer om:

Kontakta oss så berättar vi mer!

Är du mer nyfiken på hur vi på Experience arbetar med CRM? Låt oss då ta en digital fika och grotta ner oss inom ämnet! Börja med att fylla i dina uppgifter här nedan, så kontaktar vi dig inom ett par arbetsdagar. Vi ser fram emot att höras 😎

Till toppen