Knowits satsning mot e-handelskunder får ännu mer logistisk tyngd

Publicerad 18 jan 2013

Knowits nystartade bolag i Göteborg ingår samarbetsavtal med det nordiska Tredjepartslogistikföretaget Aditro Logistics. Samarbetet innebär att Knowits och Aditros kunder får ännu större möjligheter till tillväxtfrämjande och kostnadsbesparande lösningar avseende e-handel.

- Genom samarbetet med Aditro Logistics förstärker vi tillsammans vårt kombinerade IT-logistikerbjudande inom affärstrategisk rådgivning. Vi kan dessutom erbjuda våra kunder ett mycket effektivt outsourcingalternativ med Aditro Logistics säger Fredrik Goldbeck-Löwe, VD i Knowit eCommerce Göteborg AB

- Vi har många kunder idag som ännu inte har startat med e-handel eller som önskar se över sina e-handelslösningar. Med Knowit som partner kan vi erbjuda våra kunder en strategisk rådgivning och IT-lösningar för e-handel som ytterligare förstärker nyttan av vårt tredjepartslogistikerbjudande, kommenterar Matthias Kettelhoit, CEO Aditro Logistics.