Knowit i EPiServer Inner Circle

Publicerad 29 sep 2015

Knowit ska tillsammans med branschens mest framstående partners driva utvecklingen av EPiServer som produkt. Genom att vara en del av Partner Inner Circle (Pic) kan Knowit ge feedback om strategier, produkter och program utifrån egna och kunders behov eller önskemål.

– I dag kräver kunderna en stark samarbetspartner, som kan leda och stötta dem i utvecklingen av lösningar för många olika kanaler och flexibla plattformar. Att vi får förmånen att ingå i EPiServer Inner Circle stärker oss i rollen som digital strategisk rådgivare, säger Thomas Engström, Partner Manager EPiServer på Knowit.

Knowit har ett nära samarbete med EPiServer sedan 2001. EPiServer är också den dominerande plattformen för Knowits leveranser inom området.

Knowit satsar nu stort inom området kring Digital Business & Communication, bland annat genom att starta ett kompetenscenter kring e-Commerce i Malmö. Samarbetet med EPiServer ger ännu fler möjligheter att stärka och växa affären.