Gården har en lång och stolt historia. Vi tog utgångspunkt i gårdens bomärke - kombinerat med personlighet och charm. Produken är handgjord och detta ville vi skulle återspeglas även i varumärke och identitet. Etiketten, den färgade kapsylen, fokus på produkt och kvalitet samt "godkänt av min far" är alla exempel på grepp som stärker detta. Efterfrågan på produkten har varit långt över vad Olav kunde tänka sig, så han har ökat produktionen för att tillgodose efterfråganden på marknaden.

En bild från gården med äppleträd i backen och en liten lada - byamärket framställt i vitt ovanpå bilden (en triangel med ett kors på toppen och två "fötter" nertill)
Kenneth Lyngshede
Head of Business Development - Knowit Experience
Kontakta mig
Kontakta mig

Jag samtycker till att Knowit hanterar min e-postadress och mitt namn i syfte att skicka efterfrågad information till mig. Ytterst personuppgiftsansvarig är Knowit AB. Vi lagrar information om dig så länge samtycke från dig finns. Du kan närsomhelst dra tillbaka ditt samtycke genom att kontakta oss. Behandlingen sker i enlighet med Knowits integritetspolicy.

Vill du att vi ska ringa upp dig?

Jag samtycker till att Knowit hanterar min e-postadress och mitt namn i syfte att skicka efterfrågad information till mig. Ytterst personuppgiftsansvarig är Knowit AB. Vi lagrar information om dig så länge samtycke från dig finns. Du kan närsomhelst dra tillbaka ditt samtycke genom att kontakta oss. Behandlingen sker i enlighet med Knowits integritetspolicy.

Tack! Vi kommer ringa upp dig så snart som möjligt!

Till toppen