Ledig tjänst

CRM-konsult för processer och verktyg

Sporras du av att få hjälpa företag med digitala kundupplevelser och kundutveckling? Eller kanske håller du med oss om att intelligent användning av kunddata är en förutsättning för riktigt bra kundupplevelser? Då behöver vi dig i teamet.

Knowit Experience upplever allt större efterfrågan från kunder som vill arbeta smartare och mer övergripande med sina försäljnings- och kundprocesser. Utvecklingen inom köpbeteende, kommunikationsformer och systemstöd möjliggör nya arbetssätt och ställer nya krav på kompetens och organisation. Vi söker därför nu fler konsulter och specialister inom CRM. Vi är ett av de starkaste företagen i Norden inom teknik och kommunikation, och vi arbetar med en rad välkända varumärken.

Vi vill komma i kontakt med dig som har erfarenhet av att bistå organisationer med att välja, sätta upp och använda CRM-system. Eller dig som har suttit som superanvändare i Salesforce eller MS Dynamics.

Vi söker strukturerade och bra kommunikatörer som tycker om att hitta den bästa lösningen för varje kunds unika behov och att hjälpa kunden att realisera dessa lösningar. Begreppen som används för detta är många – från säljstöd, lead nurturing, lead management till customer engagement och customer loyalty management. Den gemensamma nämnaren är oftast CRM.

Vi söker dig som har:

  • Erfarenhet av rådgivning till företag när det gäller val och användning av CRM-system, framför allt Microsoft Dynamics eller Salesforce.
  • Erfarenhet som superanvändare av MS Dynamics eller Salesforce.
  • Minst en certifiering för MS Dynamics eller Salesforce.
  • Relevant högre utbildning.
  • God övergripande teknisk förståelse.

Vi hoppas att du är:

  • Strukturerad, noggrann och har hög genomförandeförmåga.
  • Insatt i de senaste årens utveckling inom plattformar och verktyg.
  • Bra på skriftlig och muntlig kommunikation, både på svenska och engelska.
  • Intresserad av att arbeta med människor.

Vi kan erbjuda:

  • Ett spännande jobb på en av branschens trevligaste och mest kompetenta byråer.
  • Mångdisciplinärt team som har de färdigheter som behövs för att skapa fantastiska upplevelser under hela kundresan.
  • En central roll inom specialistområdet CRM och kundutveckling.
  • Många spännande kunder i Sverige och Norden.
  • Hög grad av självständighet.
  • Konkurrenskraftiga villkor och goda utvecklingsmöjligheter.
  • Mycket trevlig arbetsmiljö i våra lokaler i Östra Hamngatan i centrala Göteborg.


Har du frågor är du välkommen att kontakta Håvard Gundersen (havard.gundersen@knowit.no, +47 930 31 740)

Om företaget

Knowit har över 2 400 kompetenta medarbetare i Norden och över 1 500 i Sverige. I 29 år har vi hjälpt kunder med digitala transformationer. Vi såg tidigt värdet av att låta de bästa kreatörerna, teknikerna och strategerna arbeta tillsammans i team. Det har gett oss en unik marknadsposition. Affärsområdet Knowit Experience har beskrivits som Nordens ledande kommunikations- och teknikbyrå med verksamhet i fyra länder. Genom riktad digital närvaro och berikande användarupplevelser via webb, mobil och sociala medier hjälper vi företag, organisationer och andra verksamheter att uppnå sina affärskritiska mål.

Ort Göteborg
Ämne CRM
Affärsområde Experience
Dela
Till toppen