Kundresan

Kundresan hjälper dig att flytta fokus från organisationens kanaler och avdelningar till kundens verklighet.

Genom att visualisera kundens behov och utmaningar och deras olika faser på vägen till beslut/konvertering i en karta får ni en gemensam bild av hur ni bättre kan möta kundens behov i en viss fas.

Vi går bland annat igenom vad en karta över kundresan ska innehålla, funderar över vilka som är era målgrupper, vad de har för behov och utmaningar och, hur får vi fram datan?

AW: Kundresan
Onsdag 20 november klockan 16-17:30

Vi bjuder på dryck och tilltugg! Alkoholfria alternativ finns.

Frågor? Kontakta Hanna Aspklint, +46 70 345 46 36.

---

I höst bjuder Knowit Jönköping in till en seminarieserie i tre delar på ämnet digital mognad. Vi delar erfarenheter, diskuterar och workshoppar kring vad som behövs för att vara konkurrenskraftig i en digitaliserad värld. Vi tittar bland annat på vad som driver digitaliseringen och hur kunden har förändrats. Vidare utforskar vi sex aspekter av digital mognad och hur det är ett mått på en organisations digitala beredskap.

De tre seminarierna är oberoende av varandra så det går bra att bara dyka upp på ett. Du behöver däremot anmäla dig. Vi håller till på Knowit i Jönköping.

På den här sidan anmäler du dig till det tredje eventet 20 november: Kundresan.

Under seminarierna presenterar vi från Knowit kort om dagens ämne och sedan workshoppar vi tillsammans. Andra event i serien:

After work: Hur mogen är du? Onsdag 18 september klockan 16-17:30

Frukost: Vad är ert varför? Onsdag 16 oktober klockan 08–09:30


Till toppen