CX Management - Är ditt företag redo eller är det ”bara” ett begrepp?

Utmana ert företags mindset med Customer Experience Management

Är ditt företag redo på riktigt eller är det ”bara” ett begrepp?

Vi har tidigare pratat om att kunden har makten och kunskap kring produkter och priser. Idag har det nått nya höjder, där det är helhetsupplevelsen av produkten, tjänsten och varumärket som avgör om du vinner dina kunders och medarbetares hjärta och hjärna. 80% av VD:ar säger dessutom att Customer Experience är ett av de mest prioriterade områdena för kommande år – men vad gör man åt det och hur börjar man?

Customer Experience Management utmanar ditt mindset, organisation, process och ledarskap – är du och ditt företag redo för detta? Vad är det som avgör om man lyckas eller inte? Vi utmanar begreppen, delar med oss av insikter och fakta från våra kunder och case. Och framförallt – tillsammans blir vi starkare och kan stötta varandras affärer och upplevelser nu mer än någonsin!

Detta seminarium har tidigare presenterats på Webbdagarna och CX Management Summit i Stockholm samt hos flera av våra befintliga kunder. Nu är det dags igen i en något uppdaterad digital version inför 2021 .

Välkommen med din anmälan!

Datum: 4 mars

Plats: Online

Tid : Kl 9.00-10:00

Talare: Tina Söderlund & Anna Lindqvist

Tina Söderlund & Anna Lindqvist är ledarna bakom bl a fd Creunas Göteborgskontor numera Knowit Experience Göteborg. Under de senaste 20 åren har de arbetat inom affärs- och varumärkesutveckling som utmanar och ställer krav på beteenden, ledarskap, processer, affärsmodeller och produktutveckling. De har erfarenhet från många olika branscher och fokus ligger i att facilitera processer genom workshops, analysera möjligheter och utmaningar, bygga organisationer, samarbeten och arbetssätt hos kund. Deras passion ligger i att tillsammans med kund och medarbetare skapa en förändring hur vi idag använder och ser på vår digitala omvärld i förhållande till våra kunder och varumärken.

Till toppen