Insight

Hur går det till i praktiken när företag och organisationer ”digitaliseras”?

Vi har bjudit in en av våra kunder som under en frukost frikostigt delar med sig av hur Knowit Business Growth hjälpt dem på resan mot att bli mer ”digitala”. Hur såg uppdraget ut? Vad har fungerat bra? Och hur har Knowit guidat dem längs denna transformationsresa för att stödja tillväxtarbetet och öka kundnyttan?

Seminaret är inställt.

I Stockholm gästas vi av representanter från Sveriges näst största högskola, Mälardalens Högskola, som delar med sig av hur Knowit hjälpt dem i arbetet att ta fram en digital strategi, ett arbete som ännu pågår. Mälardalens Högskola är den första högskolan/universitet att ta fram en bred digital strategi. Ingångsvärdena för strategin ska identifiera åtgärder som behöver vidtas för att framtidssäkra högskolan. Strategin ska även tas fram genom ett inkluderande arbetssätt, nära verksamhet och studenter. På scenen i Stockholm samtalar vår konsult Katarina Cornelius med medlemmar från projektgruppen hos Mälardalens Högskola.

Efter frukosten sammanfattar Katarina de viktigaste lärdomarna som skapar värde i nätverksvärldens affärslogik och delar med sig av sina erfarenheter av att på heltid hjälpa företag och organisationer över hela världen i dessa frågor.

Har du inte möjlighet att delta vid något av dessa tillfällen kan du boka ett föredrag med Katarina Cornelius på Sveriges Talare.

Gäst, Stockholm

Johan Andersson och Jens Axelsson, Projektteamet Mälardalens Högskola

DATUM & TID Fredagen 19/5, 2017 8.00 - 9.15 (frukost serveras från 07.30)
PLATS Knowit, Klarabergsgatan 60, Stockholm

Till toppen