Experience

We <3 eCommerce: Malmö

Vi älskar eCommerce, i alla typer, storlekar och varianter. Vi vill med vår nordiska Roadshow utbyta kunskap, trender och erfarenheter ur olika synvinklar och för olika företag oavsett bransch, B2B eller B2C. Vi ser fram emot att träffa er i höst tillsammans med Episerver och inRiver!

I en ständigt föränderlig värld där B2B och B2C börjar smälta ihop, där unified commerce är en självklarhet och nya buzzwords tillkommer varje dag är det dags att gå tillbaka till kärnan. Till essensen av vad det verkligen handlar om: upplevelsen. Vi är specialister på affärskritiska system för företag med höga ambitioner och höga krav på sin verksamhet, oavsett bransch.

Vi tar med dig på en resa från goda råd och tips på hur ni skapar engagerande köpupplevelser, finner nyckeln till framgång genom perfekt produktinformation, till hur våra kunder har hittat sina egna unika sätt utvecklas med hjälp av teknologi och Knowit Experience som möjliggörare!

Talare

Hanna Svensson VP eCommerce Knowit Experience
Simon Gustefsson Sales Executive, Episerver
Filip Gondek Solution Architect, Episerver
Henrik Trolme Manager Project Management Office, Jula AB
Henrik Béen Vice President Product Marketing, inRiver
Jesper Arvidsson Senior eCommerce Adviser, Knowit Experience

Agenda

13:00 Ankomst och välkomstfika

13:30 Lokalt intro 
med Hanna Svensson, Head of eCommerce, Knowit Experience 

14:00 Episerver: Så skapar du engagerande och personifierade köpupplevelser i en ständigt föränderlig värld. Vi vet att många företag kämpar med att sy ihop den digitala kundupplevelsen från webb och mobilt till mail, sociala kanaler och kampanjer samt göra den relevant för dig som individ. Vi kommer att berätta hur Episervers plattform stöttar dig igenom hela kundresan och hjälper dig att skapa personaliserade kundupplevelser över alla kanaler.
Med Simon Gustafsson, Sales Executive och Filip Gondek, Solution Architect

14:45 Case: JULA - vägen tillbaka till e-handel
Med: Henric Trolme, Manager Project Management Office, Jula AB

15:15 PAUS 

15:30 inRiver: Perfekt produktinformation är nyckeln till framgång i micro-moments. Som konsumenter lever vi våra liv genom micro-moments. Enligt Google handlar det om de ögonblick då vi konsumenter vill bli inspirerade, informerade, eller köpa något som tillfredsställer våra behov. Företag som lyckas attrahera oss konsumenter i dessa micro-moments förstår vikten av att tillhandahålla rätt produktinformation, vid rätt tidpunkt, anpassad för rätt målgrupp. Det gäller såväl företag inom B2C som B2B. I denna presentation ger inRiver sin syn på Product Information Management (PIM) och hur inRiver Product Marketing Cloud bidrar till att skapa en bättre kundupplevelse i varje micro-moment.
Med Henrik Been, VP Product Marketing

16:15 Ta bättre beslut - Nå era mål effektivt och ta säkra beslut för en lyckad strategi och ökad tillväxt
Med Jesper Arvidsson, Senior eCommerce Adviser, Knowit Experience

17:00 After work med mat och mingel!

Till toppen