Hur skapar du en upplevelse som hjälper kunden att göra det rätta valet

Medvetenheten kring hållbarhet ökar och många människor känner ångest av att de köper för mycket nya saker. Fler vill kunna göra mer hållbara livsstilsval för att må bättre.

Hållbarhet och AI kommer att ha en stor påverkan på den digitala konsumtionen, kundernas efterfrågan och affärsmodeller. Organisationer och företag behöver skapa riktigt bra upplevelser som gör skillnad. Utvecklingen inom AI ( artificiell intelligens ) går snabbt och det är inte längre något som hör hemma i framtiden utan det finns här idag.

Den 28 November är ni välkomna på frukost på vårt kontor i Göteborg. Monica och Karin kommer att dela med sig av insikter och metoder kring: Så här blir ni en mer datadriven organisation med hjälp av AI. Är data och transparens lösningen för en mer hållbar digital konsumtion och livsstil? Så här skapas mer hållbara tjänster och produkter.

Arbetar du som digital strateg, e-commerce manager, digital marknadsförare, koncept utvecklare, service designer, CIO, CMO, dataanalytiker eller är väldigt nyfiken så kommer detta seminarium passa dig bra.

Talare

Karin Hedin Karins passion är att hjälpa företag att få insikt kring det som motiverar och engagerar människor för utveckla den digitala affären och skapa en riktigt bra digital upplevelse baserat på dessa insikter. Hos Knowit arbetar Karin med digitala strategier och service design.
Monica Andreasson Monica har en passion för att hjälpa organisationer att hitta en balans mellan affärsvärde, datadriven utveckling och kundfokus. Med en lång erfarenhet i branschen och hos Knowit är hon ansvarig för advanced analytic group och analytics lab.

Agenda

08.00 - 08.35 - Tema hållbar konsumtion

08.40 - 09.15 - Tema arbeta datadrivet

09.15 - 09.30 - Diskussion

Till toppen