Frukostseminarium

Skapa engagerande och personifierade digitala kundupplevelser

Många organisationer kämpar för att sy ihop den digitala användarupplevelsen. Från webb, mobilt till mejl, sociala kanaler och kampanjer. Hur gör du det på bästa sätt? Välkommen på frukost hos Knowit 16 maj.

På morgonens seminarium delar Sophie från Toyota Material Handling och David och Hampus från Episerver med sig av erfarenheter av webb och plattformar för en effektivare besöks- och kundresa.

Toyota Material Handling säljer truckar och kringtjänster på mer än 30 marknader. Sophie är Web Manager och talar om utmaningar, val och framtid för Toyota Material Handlings nya webbplats. Webbplatsen ska stötta affär & kunder genom att vara lättnavigerad, stilren och användarvänlig för redaktörerna.

David och Hampus berättar om Episervers plattform, hur den kan stötta din organisation och era målgrupper. De visar vilka nya produktlanseringar som kommer under 2017; e-postmarknadsföring, analys och automatiserad personalisering.

Talare

David Buö Lösningsarkitekt - Episerver Sverige
Hampus Persson Partneransvarig Episerver Sverige
Sophie Agerberg Web Manager, Toyota Material Handling

Agenda

Plats: Trädgårdsgatan 37, våning 4

Datum & tid: Tisdag 16 maj 2017 (kl 08:00 – 09:00, vi bjuder på frukost från 07:30.)

Frågor:

Hanna Aspklinthanna.aspklint@knowit.se

Christoffer Williamsonchristoffer.williamson@knowit.se

Till toppen