Frukostseminarium

Frukostseminarium om ImageVault, Performance och Digitala kanaler

Hur viktigt är det egentligen att använda media för det budskap ni vill förmedla, hur attraherar och spårar du dina kunder med "Performance" och vad är det som sker runt digitala kanaler? Det är tre frågor som du bland annat får svar på under vårt frukostseminarium den 29 mars.

Torbjörn Nilsson och Johan Magnusson på ImageVault kommer att berätta om hur viktigt det är att använda media för att förmedla ett budskap, om vinsterna med Media Asset Management (MAM) samt om hur man kan optimera ett mediahanteringssystem genom att koppla det till de publiceringskanaler där media flitigt används.

Dagens mät- och analysverktyg ger er inte bara svaret på vilken marknadsföring som är mest effektiv och lönsam, utan även vilka förändringar du kan göra på er webbplats, mobilapp eller Facebook-sida för att attrahera fler kunder. Matthias Lehnecke och Jesper Löfman visar Googles olika verktyg för analys och marknadsföring och diskuterar utifrån verkliga exempel hur ni skulle kunna optimera er närvaro och nå rätt målgrupp samt skapa en större effekt på era insatser.

EPiServers mission är att göra det enkelt för er att skapa digitala upplevelser för era kunder. Att oavsett kanal och enhet kunna leverera effektiva digitala möten. Michael Fröling kommer att visa exempel på hur ni kan dra nytta av nyheterna i EPiServer.

Talare

Torbjörn Nilsson ImageVault
Johan Magnusson ImageVault
Jesper Löfman Knowit
Matthias Lehnecke Knowit
Michael Fröling Knowit
Till toppen