Att bygga roadmap och business case för digitala investeringar

Kapprustningen fortlöper, företag och organisationer investerar allt mer i de digitala kanalerna i kampen om kunderna. Att ställa om till en kundcentrerad organisation kan vara lättare sagt än gjort, och för att lyckas i styrelserummet behöver du tre saker: En strategi, ett business case och en digital roadmap.

Välkommen till en interaktiv eftermiddag där vi kommer diskutera och tillsammans utvärdera områden digital mognad, hur man lyckas övertyga ledningsgrupper att ta digitala investeringar och hur du skapar en digital roadmap. Baserat på hundratals implementerade projekt kommer vi tillsammans att gå igenom de framgångsfaktorer som kännetecknar lyckade satsningar inom webb och e-handel.

Efter dagen kommer du bland annat att ha tagit del av:

  • Hur du sätter en kundcentrerad strategi för marknadsteknologi
  • Case: Din CX-strategi i en värld som ändrar sig snabbt
  • Workshop: Moderatorledda diskussioner i grupper

 

Till anmälan

Agenda

13.30 – 14.00: Fika och registrering

14.00 – 14.45: Att bygga ett business case för digitala investeringar

14.45 – 15.15: Case: Din CX-strategi i en värld som ändrar sig snabbt

15.15 – 15.30: Paus

15.30 – 16.30: Workshop: Moderatorledda diskussioner i grupper

Mingel (valfritt)
Efter avslutad workshop stannar vi kvar och minglar och nätverkar, här serveras mat och dryck!

För vem?
Beslutsfattare inom webb, e-handel, digitalisering, försäljning eller kommunikation.

Eventet är gratis, men vi har begränsat antal platser och först till kvarn gäller!

Till toppen