Att bygga roadmap och business case för digitala investeringar - Göteborg

Kapprustningen fortlöper, företag och organisationer investerar allt mer i de digitala kanalerna i kampen om kunderna. Att ställa om till en kundcentrerad organisation kan vara lättare sagt än gjort, och för att lyckas i styrelserummet behöver du tre saker: En strategi, ett business case och en digital roadmap.

Välkommen till en interaktiv eftermiddag där vi kommer diskutera och tillsammans utvärdera områden digital mognad, hur man lyckas övertyga ledningsgrupper att ta digitala investeringar och hur du skapar en digital roadmap. Baserat på hundratals implementerade projekt kommer vi tillsammans att gå igenom de framgångsfaktorer som kännetecknar lyckade satsningar inom webb och e-handel. 

Efter dagen kommer du bland annat att ha tagit del av:

  • Hur du sätter en kundcentrerad strategi för marknadsteknologi
  • Workshop: Moderatorledda diskussioner i grupper

Till anmälan

Agenda

13.30 – 14.00: Fika och registrering

14.00 – 14.45: Att bygga ett business case för digitala investeringar

14.45 – 15.15: Utveckla ditt arbete baserat på dina kundinsikter

15.15 – 15.30: Paus

15.30 – 16.30: Workshop: Moderatorledda samtal runt bordet

16.30 - 18.00: Mingel och lättare förtäring

För vem?

Beslutsfattare inom webb, e-handel, digitalisering, försäljning eller kommunikation.

Observera att det är begränsat antal platser.

Till toppen